Gå til innhold

BMW 320 Coupe 1994 selges *nye bilder*


Ziller
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 320 coupe. Frontfanger, Panser,grill,høyre blinklys og kjørelys og foringer bak må byttes. Skadene kommer av att jeg ble rygget på.

Frontfangeren sitter bare løst på nå,Trenger de "klips/pluggene" for og sette den fast igjen.Fargen på bilen er Madeiraschwarz

Motoren/bilen har gått 255 000km. Bilen ble importert fra tyskland i 2002.

Er litt skader på høyreside av bilen som dere kan se på bildene, litt rust her og der. Listene mangler på høyreside.

Denne bilen selges pga nytt bilkjøp. Hadde jeg hatt tid,så skulle jeg ha fikset opp bilen før salg. Men dette lar seg ikke gjøre desverre.Så har du litt peiling på og skru selv,så er ikke dette noe dumt kjøp.

Følger med kicker basser,pioneer spiller og adsl forsterker

Sist eu godkjent 07.04.08

28.02.10 er neste eu godkjenning. Årsavgift er betalt.

Som sagt så trenger bilen litt sparkling/lakking på høyreside og litt bak for og få den strøken. Ferdig lakkerte m3 sideskjørt følger med.

Senket 60/40 godkjent i vognkort

Bilen kan sees 5min unna Sharif dekksenter / Frogner akershus.

f4iz7f3dghlscls24u88.jpg

46mvhnas7sxqn1ol2go6.jpg

jubdlotnaixq25z2iikj.jpg

1mo7ylk7jjs9akjkp1pv.jpg

1bh2ob96o3tbpu2nub9f.jpg

1oul6boznsc9lx2xpeiq.jpg

kzlpd86u2xwn91s9hmyy.jpg

Pris 25000/Bud :)

Tlf 99521757

Email Ziller__@hotmail.com

Mvh Martin Lyseggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Air Condition ja,Men må fylles på. Jeg stikker ut imorgen når det er lyst og tar nærbilder av skadene/ripene på høyreside. + ta bilder der det er litt rust.

Tar også flere bilder av interiøret.

Mvh Martin Lyseggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rygget på her for litt siden,der kommer skadene på fronten ifra. Ripene/skadene på høyre side kommer av att jeg hadde det litt for travelt en morgen,greide uheldigvis og rygge på en lav biltilhenger som jeg ikke såg i speilet :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...