BimmerBabe'n Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Eg e ett nytt medlem av bimmer, og en meget stolt eier av en bmw 518I 90 mod e34. Bilen står foreløpig i garasjen grunnet topppakning røke, og er ett hobby prosjekt meg og min kjøre samboer har om dagene. Tenkte eg skulle lage ett album om utvikklingen av bilen=) Om noen har noen gode ideer eller råd, er eg vedlig åpen for dette=)
Fliid Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Tja, lag en prosjekt tråd under prosjekt delen på bimmers.no, så har du en start hvertfall. Mitt tips! Legg bilder, info osv der. Så får du tilbakemeldinger, ris å ros da. ; ) Lykke til med bilen
Nøstbakken Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Velkommen. Kjekt viss du legger ut litt bilder av bilen og skriver litt kva du har gjort med den å videre planer .. Lykke til videre.
BimmerBabe'n Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 det skal eg selfølgelig gjøre, masse bilder kommer=) hehe, må bare få digital kamaret mitt opp å gå igjen=) men om dere har eller kjenner noen som selger deler til bilen, så er jeg meget intrisert=)
Bare_egil Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 det skal eg selfølgelig gjøre, masse bilder kommer=) hehe, må bare få digital kamaret mitt opp å gå igjen=) men om dere har eller kjenner noen som selger deler til bilen, så er jeg meget intrisert=) www.gsbildeler.no www.koed.no
bmwkizn Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Velkommen til bimmers Å gratulerer med "ny" BMW
BimmerBabe'n Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 ny og ny=) hehe. fik den av samboeren min, han kjøpte den egentlig som delebil til sin, men denne er finere og mer strøken enn hans gammle. trenger bare å skifte toppakning på den, så er den kjørbar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå