Gå til innhold

bmw e30 320 turboprosjekt

e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

har en e30 som står for tiden bare og forfaller.

står m20b23 og getrag 260 kasse i nå. fk høydejust. mye nye powerflex. kompl 325 understell. mye org utstyr. cruisekontroll takluke el vindu, servo osv.

har rust i dørk og jekkfester, hjulbuer bak. lekkasje fra servo tannstang. skilter er levert politistasjon, og års avg for i år er ikke betalt

søknad for å få godkjent 320turbo på 325i spec inntil 171hk er godkjent underskrevet av statens vegvesen.

er åpen for bud OVER 20000.- hadde satt pris på om noen kunne overta denne så jeg kan bruke pengene på den lilla turbo'en :wink:

tlf 92089811. Sven

w5gtifd1mroyv59ry6pr.jpg

xegk77inw4aum7607d3r.jpg

8vwevvqjht4jqmnwprm0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye rust snakker vi da. jeg må ha nytt kaross, men som jeg forstår så er det ikke bare å smelle i motor for så å kjøre opp på tilsynet?

nei da kommer du nok til å få en liten porsjon kjeft.. bilen var fin og kjøre osv den tiden jeg brukte den med turbo.

men fikk eu mangel på rust i jekkfester framme og bak. pluss at under chrome listene skjuler det seg som det altid gjør mye rust.

du må kunne sveise.. er ikke store hull, men generelt mye kjeks og dårlig dørk får en si.

bedre å si det som det er i motsetning til han sunnmøringen som solgte den til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...