Oddey Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Er det noen som har en registrert m3 med deffekt motor og vurderer å selge så si ifra , trenger igrunn bare karosseri også for den skyld, som er/har hvert registrert i norge tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansen320i Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hei jeg har en bmw 320i som du kan få kjøpt. alt virker. å er lite rust på. mottoren er bra. eneste toppen som er defekt. lys å alt virker. topp pakningen røk så det kom kjøler veske inn. så fløy pluggen ut av gjengene. så er deu interisert så er det bare å si i fra. bilen er registrert i norge. du kan kontakte meg på:90140431 mvh michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 hadde det hvert en coupe hadde jeg hvert int, men er dessverre kun int i coupe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Kan også hvere int i E36 coupe generelt, bare den har helt hvert i landet i over 10 år, planen var å bygge om til m3 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå