fredriko Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Noen her inne som har skfitet toppdeksel pakninger på m60b40 før, jeg holder på og gjøre det nå, venstre topp. Har fått av dekselet og alt, men var ikke så enkelt og montere igjenn som demontere, pleier dere som har gjort dette før og fjerne den plast boksen som ledningsnettet til dysene og coilene ligger i? eller lar det seg gjøre uten, med og bare "lirke" dekselet på plass? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har skifta høgre en gang,men husker ikkje helt alle detaljene. Har du noen bilder fra motorrommet så kan det hende eg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 ja jeg skal fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 bare splitt opp den dekselboksen og legg coil-ledningene oppi boksen, så lirker du det innunder, er litt trangt, men jeg fikk det til på min for 3 dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 bare splitt opp den dekselboksen og legg coil-ledningene oppi boksen, så lirker du det innunder, er litt trangt, men jeg fikk det til på min for 3 dager siden... okay, takker for tipset Når jeg fikk av pluggdekselet i midten og tok ut coilene så såg jeg ikke pluggene fordi de badet i olje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 såpass ja skal ikke være sånn nei hehhe... er jo to pakninger og på de toppdekslene.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå