NSR Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Tam skrev: Fortsatt ikke solgt? Kan gi deg 4 k Har alt ennå, men har mulig kjøper på bakplata. Og høyre bakskjermen trenger jeg kanskje selv. Men 4k blir for lite for alt uansett.. Da kan det heller ligge
Tam Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Virker noe usikkert dette her Da tar jeg det heller med hjem fra Tyskland til sommeren . Blir billigere det når jeg først er der nede.
BMW_320icoupe Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Kobar skrev: NSR skrev: Kobar skrev: dersom det er di skjermene som ligger i bakgrunn på bildene du har lagt ut i din andre salgspost ang m3 gt vinga så fikk jeg svar på mine spørsmål Jepp, det er de som ligger i bakgrunn. vet du om det går an å bare kjøpe selve hjulbuen? bare ca 10 cm opp fra kanten av buen rundt hele..? Hei. På www.koed.no selger de skjermkant bak til 613,75 per stk.
NSR Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Ingen som trenger bakskjerm(er) eller bakplate?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå