Glennern91 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Jeg skal sette i trimkam i BMW'n.. Men Lurte på hvor finner jeg en sånn? Og er det noe forskjell på dem?? Er en e28 518i.. Så ikke svære greiene.. Men skal byttes pga. At motoren tikker en del.. Så vis noen Kunne hjelpe meg med det så hadde det vært tøft Mvh Glennern91
Jan Tore Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Det er vel heller ventilene som er problemet hvis motoren tikker. Prøvd å skifte olje? Er vel fordelaktig å prøve en tynnere da.
E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Er ikkje hydrauliske løftere på denne,så olja har ikkje noe med at den tikker ettersom den ikkje er avhengig av oljetrykket for å eliminere klaring. Har du inspisert kam og vippetøy for slitasje,eller bare antar du at det er det som er feilen? Viss ikke kan isåfall det være ventiljustering som må til..
Fliid Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Trimkammer finner du på f.eks Koed. M10 er knall motor det : ) Som E36cab sier til slutt i inlegget sitt, så er justering av klaring det som mest sannsynlig må til, for å bli kvitt tikkingen.
Glennern91 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Har sett på det.. og den kammen er nedslitt.. Pga. Eldre dame som har kjørt på samma olja i 4 år.. Regner med at det er det som har gjort det! Ventilene var faktisk ikke probleme som jeg først trudde..
Bimmerlars Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 292 grader schrick funker bra, men eu kontroll går ikke pga avgassen
Glennern91 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Er den kammen:) Men jeg trur denna bilen har kunn de to åra som er igjen likevel:P
Glennern91 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Fant en hos schrick.. Men lurer på om det blir den altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå