x25Touring Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Holder på med en 1994 M3 som ikke instrumentene virker i. Har hatt den på Bavaria og de sier nå at alle signalene inn til instrumentene er der. Det som sto i pluss et som jeg har fått tak i senere er helt døde. Skulle nå fryktelig gjerne hatt tak i et til en 6-syl som noen vet at virker, så jeg kan få testa at det ikke er noe mere galt med bilen. Trenger bare et vanlig instrument, ikke til M3............ Noen som er et liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Opp opp Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 jeg har et til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Hva skal du ha for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 800.- er med crom ringer i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Kan gi deg 500,- for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 jeg har også et med chrome ringer. 500 pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 hvor langt har bilen din gått? har flere, med forskjellige kmstand.. 500+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Bilen har gått ca 145, men det er ikke så nøye. Skal bare ha et å teste med. Skal bestille et helt nytt et hvis jeg vet at det virker med et annet et.... Det eneste jeg trenger er en "garanti" for at det virker. Nytter ikke å teste med et som jeg ikke vet om virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 mitt virker garantert. testet det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 mitt virker garantert. testet det i dag. Jeg tror jeg har fått tak i et nå, men kontakter deg hvis det ikke blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå