bmw545turbo Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Heihei No treng æ et par kloke råd å tips. har en m30 turbo motor som går varm ved grisekjøring(umulig å unngå) ;P men den er normal ved vanlig kjøring.å itj nå problem så leng æ kjøre sånn. Tenkte først dårli radis så bytta den..samma problem. okey bytta termostat den va bare 3mnd gammel men bytta læll...nei samma igjen bytta vannpumpe nei samma ulla..bytta ekspansjons tanken og det lokke nei samma igjen okey har æ tatt toppen eller toppakninga da.. testa om æ hadd nå co2 i kjøleveska nei itj d heller å ikke nå hvit røyk av eksosen:S What the fuck is wrong? skjønne ingen verdens ting:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 dårlig viskosekobling i vifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 har du el vifte eller bare viskose? kan hende det bare er viskosekoblinga som er sliten så den ikke blåser nok når du aierer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 ville montert en vifte til jeg el vifte forann..sleit me min 545 at den ble varm når den sto i ro..fjerna viskosen og fikk EL, holdt litt lengre og monterte en til..vips nå fynker den fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 på 745 min virka ikke el vifta når jeg fikk den.. da gikk den varm på tomgang, så kobla jeg opp el vifta på bryter, gikk aldri varm igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 d som e e at den bare går varm ved lengere pådrag:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 har du for liten radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 litt snålt dette, for mer turtall desto fortere går vannet rundt og kjøler...radiator sin str skulle holde, men begynner å tro at du har dårlig pakning mellom 2 eller flere kjølekanaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 ja æ trur d æ å så ska riv av toppen igjen i mårra no å sjå ka æ finn..for skjønne ikke ka probleme e..virke nesten som at d e sprekk mellom innsuge å en vannkanal men d e jo helt umulig egentli...:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styled and label'd Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 HEEEYYY! før du forsvinn inn i dypet av mekaniske handlinger.... Ta for deg "ekspansjons tanken". En klok Turbo mann sa en gang te meg at det e et vanlig problem med for dårlig gjennomstrømning av kjølevæske i den beholderen "orginalt" Oppe ved påfyllings hullet så går det jo to slanger til høyre og venstre , ta og øk diametern innvendig (borr hullene større), kanskje du lykkes, Uten og må riv motor`n i filler igjen. Hvem vet?!? Ønsk deg no uansett lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 heihei all sammen no har æ funne probleme men mått riv av toppen for å finn probleme...det var en tett vannkanal som va rota te alt vondt.. av en merkelig grunn så hadd det komme paknings silikon i ene kanalen på toppakningen som hindra vann i å kom igjennom..så til alle sammen aldri bruk tetningssilikon:) sikkert mang som veit d men hehe jaja lært no ihvertfall nå nytt æ no hehe tusen takk for gode tips å råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå