Zeeks_Racing Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Har ett sett svart skinn liggende. strøkent. de fleste vet vel hvordan E-34 interiør ser ut el seter foran og baksete med midtarmlene og svarte skinn dørtrekk. Mye kan jeg få for dette tro?dere som spør om prisanntydning: aner ikke Bud ønskes eller så bruker jeg det selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 alle veit hvordan det ser ut ja, vil vil råde deg til å legge ut bilder fordet, av slitasje etc etc. er det vanlig interiør eller sport? få opp bilder av dørtrekka også, da jeg er intr hvis standen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Har ikke noe bilde av interiøret foreløpig... Skal se om jeg rekker å ta bilde av det imorgen. Men er ihvertfall dette interiøret. i el. (har bare tatt noen bilder fra nettet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 få lagt ut bilder av ditt interiør;) så skal jeg legge inn et bud. følger mindkosold med? er det til el vinduer? kjipt og ha el vinduer og noen runde hull til sveiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 tar bilder imorra. det er huløl til sveiv der. Men man får kjøpt sånn "propp" evt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 følger midt kosold osv med og eller bare seter og dør sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Det er komplette seter, dørtrekk og midtkonsoll med skinn i kan evt følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg bor i Andebu... Mulig å få sett på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå