Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og Hallo!

Tenkte det var på tide å legge ut "prosjektet" mitt her jeg også for å høre hva folk mener!

Bilen er da en E-34 520i 92 mod.

Når jeg kjøpte den hadde den vært stålet og derfor var det noen bulker her og der! men alt skal rettes opp til slutt!

Planen min er vel å få til det meste som er på lista! å det er vel på vei også :D

Måtte byttte Lås på fører side og passasjer side og tennings lås da alle disse ble ødelagt når bilen ble stjålet!

Fant ut at jeg hadde lyst til å prøve å lakkere taktrekk og stolper svart for å se hvordan det ble!

Felger:

Rondell D58

Intriør:

Svart Sportsskinn

Front:

V8 Front

Hvite Blinkers

Spredere

Bakenden:

Rette ut bulk

Montere nytt lyktsett

Dette er da bilen sånn den så ut før!

isdm3az19mbzcmggnu47.jpg

Taktrekket er da ute.

ej62haccmnced74ahzto.jpg

Da var bilen ribbet!!

g55bwt3wjud25hrw1x7v.jpg

uvmrnil88ks2o6umy945.jpg

Dette er da setene som skal inn i bilen

btk57h12qpnqk994bpw0.jpg

Taktrekket er da lakkert svart! Ble fornøyd med arbeidet..!

g5n3lq0ve6f22fbfleol.jpg

Lakkerte også alle andre trekk som var grå!

bm3j9k9osv7kmhwu8zpz.jpg

Det kommer flere bilder etter hvert :D

Skrevet

Her er da bildene som kommer etter at det meste er montert! :D

Blei fornøyd med detaljene!

9awlxn6pr892qqotx0ta.jpg

zz0ir3wlxwke33r55npw.jpg

Begynte å montere el vinduer men fant ut at det var for mye jobb til at jeg orket det :P Så da tilbake til vanelige sveiv :P

e8romcyevmfdmv9f6o7t.jpg

Ble Fornøyd hvordan di nye lyktene ble!

n3j50m9cqpiofskcl2fd.jpg

Bulken på bakskjermen! Har heldigvis fått tak i den som kan rette den ut for en litt billig penge :D

m95d9sott99n8hzupu0y.jpg

SÅnn ble daet da sendes ut med felgene på :D Glad for at jeg endte opp med di!!

omw9jyb1ygonjg4zg8ny.jpg

Hadde vært hyggelig om folk kommer med innspill å sier hva annet som også kanskje kan gjøres :D

Skrevet

Looking good!;) Vet om en fyr som har svart taktrekk og samme seter som deg, det seer bra ut! Vinyl spray du brokte ?

Jeg også hadde tenkt å bygge om til El ruter. men måtte ha bytta heile El-nettet som sitter under baksetet siden bilen er brukt importert, + jeg klarte og klippe av ledningane da jeg tok av dørene......Så orka ikkje jeg heller!:P

Men hvorfor har du knappene til El-ruter i midt konsollen når du har sveiv ?:P

Vurderer Rondell jeg også, men skal ha 18" !! :D

Skrevet
Looking good!;) Vet om en fyr som har svart taktrekk og samme seter som deg, det seer bra ut! Vinyl spray du brokte ?

Jeg også hadde tenkt å bygge om til El ruter. men måtte ha bytta heile El-nettet som sitter under baksetet siden bilen er brukt importert, + jeg klarte og klippe av ledningane da jeg tok av dørene......Så orka ikkje jeg heller!:P

Men hvorfor har du knappene til El-ruter i midt konsollen når du har sveiv ?:P

Vurderer Rondell jeg også, men skal ha 18" !! :D

For å være ærlig så brukte jeg Vanelig matt svart pray som jeg kjøpe på europris! Er ikke en eneste flekk i taket å alt er helt strøkent hvis man er villig til å bruke litt tid å være nøye!!

Det med el knappene er bilde fra donor bilen jeg brukte! der satt det alt som skulle til for å få el vinduer over hele fjøla! men fant ut at jeg måtte ha bytta nesten hele el nette hvis jeg ville ha det til! å når det er bruksbil ble det ikke aktuelt!

Syns Rondell Felgene passer bra på e-34!! Valgte 17 da jeg tenkte på alle dumpene som er rundt her å litt med subbing osv. da bilen er senket!! :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...