Gjest Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 http://bat.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar 16 fot golden star med omc 115 hk med power tilt\trim som virker. motor går ikke helt friskt på tomgang v igang setting når den er varm men bruker du choke når man setter den i gir går det fint.. rensing av gassere kanskje!?!? 12-aug : Problemet er løst, var to plugg kabler som var krysset, renset å bensin filter og bytta plugger og pluggledninger pluss monter ekstra filter på bensin slangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 koselig båt da. men er prisen prutbar da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Nja, skeptisk. Men cash v oppmøte er lurt om man vil ha den billig:) ser du bor nærme , bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 nja, skeptisk til johnson motor jeg og, så derfor lurte jeg på om det var noe å gå på. For komme en dag å se på den? Er den på vannet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Er vell ikke noe annet enn omc fra 70 og. 80 som er skyddsikkert og delene vokser på trær. Vært å kjørt i dag. Funker bra. Ligger på vannet, blir tatt opp på fredag trur jeg. Kan selge for 20 om du kommer i morgen el fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Ok, skal si fra jeg. Fredag rekker jeg ikke uansett så. Men kontakter ved en evt titte tur. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå