Mr.Speed Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei. Vurderer å selge min kones trofaste "sliter", da hun har lagt beslag på X5'en... Bilen er en 1989-90 325 ix touring, med hel og fin original Diamantschwartz lakk og pene 17" felger på sommer, og 15" BBS piggdekk. Dette er en ekstrem vinterbil, finnes ikke bedre (selv X5'en er ikke så bra på vinterføre). Ikke så værst på sommerføre heller Utstyrt som følger: M3 Sport Skinn seter (Helsvart interiør) Mtech 2 (E34) ratt 4x el vindu Computer (der klokka vanligvis sitter) El. takluke Aircondition trekk over bagasjerom. "rullegardin" mellom bagasjerom og baksete ABS Firehjulstrekk 5-trinns manuell Rustfritt stål effekt eksosanlegg med fin lyd. "Øyelokk" i grillen Spoiler foran (ikke montert) etc. Kun ca 215000 voksenkjørte km. Vi har hatt bilen i 4 år. Bilen er rustfri og generelt i meget god stand, men sist på eu-kontroll fikk jeg mangellapp på noen foringer og bensinslanger. Alt av deler er innkjøpt, pluss nytt registerreimsett og vannpumpe, bremseskiver etc. Nå er ny registerreim, strammehjul og vannpumpe montert, den gamle vannpumpa var forresten den originale fra 1989. Har også ny 02-sensor. Kan selges som den står for kun kr. 50 000.- Om jeg skal selge den ferdig godkjent, er prisen 56 000.- Åpen for bud, men i denne prisklasse. Gidder ikke gi den bort. Beklager "dårlige bilder", men kan ta flere om det er interesse Ring meg når som helst mellom 0900-2300 på tlf 93 200 270 for en hyggelig prat. Har også masse ekstra deler til mange forskjellige BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Er vel ikke mange rustfrie av disse på veien fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Nå nærmer vinteren seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Du må få lagt ut skikkelige bilder, disse du har her selger ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 er innbytte aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Selger fordi jeg har for mange biler, men spørs hvor mye jeg får i mellom. Jeg vet... Bedre bilder... Alt tar tid, pluss, er jeg heldig, så blir ikke bilen solgt og jeg slipper å kjøre Mercedes i vinter... Det står fremdeles piggdekka på fra sist vinter, så jeg slipper tilogmed å legge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 bilder , finn finn vinter kone bil dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Selger fordi jeg har for mange biler, men spørs hvor mye jeg får i mellom. okey. det blir vel jeg som får noe i mellom i tilfelle.. 93' e34 540 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Ikke aktuelt å betale imellom på E34 540. Ellers er nå det meste gjort for EU-godkjenningen. Har bytta bensinslanger, bremseslanger, bremseskiver, div. foringer, register, vannpumpe etc, nesten som ny nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bilder lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 En håpefull telefon til selger førte med seg denne oppdateringen (selgeren dikterte, så ikke heng meg): Drittsekken har solgt bilen uten å oppdatere annonsen! Sånn, da skulle det være i orden LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Speed Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Det skal jeg faxameg huske neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg