Positiv Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei Som tråden sier, skal jeg feste en monoblokk og en fire kanals forsterker i bagasjerommet. Men ser ikke helt for meg, hvordan jeg skal plassere de. Som man ser av bildet under, kan de ikke festes i ryggen. Noen som har forslag, og helst med bilde. Takker for svar Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 vil du ha forsterkerene "ute av veien" eller bare montert fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hei Hadde tenkt meg, ute av veien. Det vil si ikke flatt på gulvet. Men ønsker samtidig, og beholde reservehjulet. Takk for respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 får du ikke til og skru de oppi hatthylla da? sånn at de henger inn i bagasjerommet vis du skjønner? eller under baksete? der har jeg min forsterker i ratlook e28en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hei Under hattehylla er det dårlig med feste, da tidligere eier har laget noen store hull. Det må eventuelt bli under bakseter. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå