Jonas1989 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Her er pakken jeg skal koble opp i en Bmw 523 E39: http://www.elutstyr.no/product_info.php ... ts_id=2311 Hvor store kabler trur dere jeg trenger? tenker på strømkablene og kablene i mellom forsterker og sub. Forslag til hvor jord bør kobles? Trur dere forsterkeren får nok strøm ? Har et batteri med 90Ah, vet ikke hvor stor dynamoen er. Planen er og ta ut de originale hatte høytalerne slik at de etterlater seg to hull der de har stått, regner med å få litt mer bass inn i kupeen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Batteriet bør holde.. bruk 21mm2 kabel men en 80A sikring. Jord kan du koble samme plass som baklysene dine er koblet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har brukt 36mm2 kabler i prosjektet mitt. Det fungerer bra Har du hull til skipose kommer det bra med basslyd likevell. Er mange gode jordingspunkter baki. Har brukt samme som batteriet bruker. Du kan se noe i tråden om bilen min her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=119991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hadde det elementet i gamle bilen min, sparka godt det! Du bør ihvertfall bruke 21 eller 25 kvadrat kabel, og en sikring på 100A. Forsterkeren har 3*30A sikringer, lønner seg å legge seg litt over dette på kabelen. Høytalerne i hattehylla sitter i kasser, er ikke hull mellom bagasjerom/kupe. De gjorde ihvertfall det i min 523. Om du har skipose så får du gjennom en del bass ihvertfall, om du vil ha mest mulig så kan du montere elementet så det står mot skiposen og inn i bilen. (Må fjerne skiposen i tilfelle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå