Gå til innhold

[LØST]Problem med Chip i bilen


djheaven
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk idag chip i bilen, eller sånn boks fra Diesel Power type Digi Z

Så, probleme kom med en gang, bilen gikk ikke noe bedre, trevt imot, den gikk dårligere. Drar ikke noe i det hele tatt.

Så verkstede ville at jeg skulle teste bilen selv litt, siden jeg kjente bilen bedre.

Og fikk vite at jeg kunne teste ut div innstilinger, som å sette den på 6 7 eller 8.

Jeg gjorde så, men var ikke noe reaksjon, ikke slår den inn på turtall veg 1600 en gang..

Så jeg ringte de å sa i fra. Og de skulle se på den igjen. Fikk så mld om at jeg skulle bare ta ut boksen selv igne, gjorde så. Men da fikk jeg med et sjokk, bilen er like dau. drar ikke i det hele tatt, virker som at tuboen ikke vil koble inn..

Verkstede skal se på bilen igjen som sagt, men jeg ville høre med dere her inne. Om dete har tips om hva jeg kan si de skal se etter..

Bilen dette gjelder er en 525TDS E34.. Boksen er av merke Diesel Power, type Digi Z.

Pleas, hjelp meg her litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så enkelt egentlig. :)

De på verkstede hadde kommet borti en slange, som gikk til en føler, fra manefoil. Husker ikke hva den het, men den ble satt på plass, så virket turbon.

Var vist en føler som hadde med å regulere trykke til turbo\styreenheten. Når slangen var av, så fikk ikke styreenheten signal om å øke trykke. Var noe i den duren.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...