haavard Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Veit dette er rimelig feil forum å poste spørsmål angående VAG, men spørsmålet er rimelig generelt, så jeg fyrer løs. Måtte bytte clutch på min A6 1.8T, så jeg kjøpte like gjerne et helt sett med letta svinghjul osv. Men det fulgte ikke med bolter til å feste svinghjulet. Disse er da strekkbolter, og de orginale boltene er for lange, pga utformingen på svinghjulet. Kan jeg kjøpe nye orginale svinghjulsbolter (strekkbolter) å kappe disse i riktig lengde? Eller må jeg få tak i bolter i riktig lengde? Takker for svar.
Bimmerlars Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Tror lengden er avgjørende med tanke på strekkmuligheter, men ikke helt sikker. Hadde kjøpt vanlige bolter i god kvalitet, gjerne 12.9, i riktig lengde. Sikkert billigere enn orginalbolter også Kan jo være trimsjappene kan ha noe fra ARP.
Turbo-Tommy Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Akkurat svinghjulsbolter er ikke det jeg ville spart penger på og/eller tullet med. Er nok av folk som har gjort det, og har sett flere resultat av det. Ikke pent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå