Gå til innhold

Sentrallås og vindusviskere virker ikke ordentlig!


Tors
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og min bmw 520i har ett stort problem.

Når jeg skulle hjem fra selgeren, fungerte ikke vindusviskeren og sentrallåsen.

Men på hjemveien fikk jeg se noen drag over ruta med viskeren, så fungerte den ikke mer.

Da var det første som falt meg inn at det var dårlig kontakt et sted. Men det kunne jo være hvor som helst!

Og da skulle jeg teste ut dette ved å kjøre på en humpette grusvei. Og da plutselig virket den igjen.

Rett etter dette skulle jeg åpne døren til bilen på vanlig måte, og da virket også sentrallåsen (bare en gang).

Da skjønte jeg at dette hadde noe med hverandre og gjøre, for dette virker samtidig. Altså plutselig virker sentrallåsen og viskeren, så sluttet de og virke samtidig.

I går opplevde jeg at jeg ble låst ute! jeg og nøkkelen stod ute, og kom ikke inn! Vinduet var på gløtt å vi prøvde å åpne døren med å dra i den knappen på innsiden ved hjelp av en ståltråd, men det virket ikke.

Jeg prøvde så å bryte meg bakfra og inn, for bakluka var ikke noe problem å få opp med nøkkelen. Jeg ga den et par kraftige slag på baksiden av baksetene, og av en eller annen grunn skulle jeg nå prøve å åpne døra med nøkkelen igjen. Det virket! =)

Men nå tørr jeg ikke låse bilen igjen. Jeg tenkte at dette måtte være langt inn i systemet men siden viskeren og låsen har en sammenheng må det være dårlig kontakt med strømtilførselen. Noen som har vært borti dette før?

Takker for alle svar! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...