SuxXx Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Holder på med en m20 b27 turbo, og må ha lager til rådene. Bruker veiva fra en 524TD og 320 råder. Noen som vet hvilke lager jeg trenger? overdim.? diesellager? Orginale 320 lager, standard dim. ble for små! er nr 6 og 7 på bilde under
KalMar Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 trodde ramme lager og råde lager var like på td veiva og orginal veiva, samme med b20 og b25 råder...
SuxXx Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Veiv og thrust lager er det samme, men tydeligvis ikke til rådene. for med standard dim ble de "slarkete" Prøvde å måle meg fram med mikrometer, og kom til ca 0,05mm, men venter på måletråd for nøyaktig måling. Men noen som vet om det skiller mye på tykkelsene på fargekodene på lagerene? Og evt. hvor mye. De kommer med fargekoder grønn, gul, osv... Har liten peil på forskjellen:( Setter stor pris på hjelp!
SuxXx Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Hmm. Tror ikke veiva er slipt noen gang heller, for den kommer fra en bil som ikke er gjort noe spes med. Så tviler igrunn på at motoren noen gang er åpnet. Ingen som har brukt 2,4TD veiv i en m20b25 og skiftet lager før?
oxygaxe Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Jeg har nettopp byttet lager, men bruker samme lager som m20b25 orginalt. Er nesten sikker på at b20 lager også skal passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå