AlXz Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har en vannlekkasje på ene bilen.. Når bilen er i gang lekker det ingen ting som jeg kan se. Men når den stoppes, og etter en stund er det vått på bakken under bilen. Har ikke helt klart å se hvor det kommer fra, da det ikke akkurat renner.. Men kan tenke meg at det er radiatoren, som er en vanlig svakehet?? Gjelder en e36 med ac.. Noen bra tips for å finne ut hvor det lekker hen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Kondens fra AC kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Kondens fra AC kanskje Er kjølevann.., minker bra i eksp. tank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Trykktest anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Trykktest anlegget Finner man lett hvor lekkasjen er da?? Hvordan trykktester man? Noe jeg kan kjøpe av utstyr selv som ikke koster en formue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ja som regel,avslører også indre lekkasjer(forbruk). En setter arb.trykk på kjøleanlegget med trykkluft(ca.1-1,3kg). Biltema har noen universalkit,men koster vel en tusing eller 2 meiner eg å huske. Ville ha fått en pris på et verksted på hvor mye de tar for en slik kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 samme probleme med meg. e36 uten ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Fant det nå.. Fyllte opp maks med vann i går. Nå har det rennet en del, og det kom bra med dråper. Er mellom metall og plast på radiatoren.. Er vel standard lekk sted det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå