Gå til innhold

S: 328i e36 -97 skal selges

Bimmerluve
 Share

Anbefalte innlegg

jeg skal nå selge min e36 328i. dette er en -97 modell med fullt m-tech utstyr, og noe personlig styling(effektanlegg fra kat. og ut, vinge, sota ruter,hovedlykter,øyelokk,baklykter byttet forrige eier). motor er orginal men har satt på shortshift fra gs og fjærbenstag forran. motor er i veldig god stand og meget frisk både i drag og akselerasjon. den er gått ca 239 200 ( 11/8-09) noen foringer må desverre byttes bak og er en skade på venstre forskjerm så den må byttes. denne har jeg liggende og trenger bare lakkering. Dette er det jeg vet om selv som må gjøres.

Den er importert fra tyskland for fem år siden og har bare hatt to tidligere eiere.

utrolig bil og kjøre men må desverre selges grunnet at jeg ikke har råd til og opprettholde lånet da jeg mistet jobben.

selger den for 85 000,- men kan gå litt ned ved rask avgjørelse.

kan også bytte inn i en bmw 525 e34 -89 t.o.m. -92 modell mot et mellom legg...men da krever jeg litt av den hehe

du kan jo enten kontakte meg her eller på 40649307 / mats_kenneth@hotmail.com hvis du savner noe info eller vil ta en titt.

holder til i moss i østfold.Har desverre ikke fått tatt bilder av motorrom og iterriør enda men det kommer..

ptldsy5jcfjdoheopwf0.jpg

2ksrcna7x2nwq9k6zoiv.jpg

a07b7tqwh87nwpf2c6ku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...