fredriko Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Har liggende en topp og en vinge til e34 520 12v. Toppen er en m20b20 1990mod, jeg skrudde den av en delebil jeg kjøpte for ca 3mnd siden, jeg har selv kjørt bilen og kan garantere at toppen ikke er sprukket eller ødelagt, bilen den sto på har rullet 218420km, kammen ser fin ut og den er fullt brukende, faktisk usedvanlig lite "tikking" fra denne toppen Gi bud. Vinga plukket jeg av en annen delebil jeg hadde, og brodern fant ut han ikke giddet og bruke den, de fire feste skruene har jeg kappet av for og få den av bilen den sto på, ellers er den fin. Gi bud
Mekketom Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 pris for vinge? er det egentlig mulig og få festa den nå som du har kappa skruene? de er jo støpt inn i vingen?????
fredriko Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 pris for vinge? er det egentlig mulig og få festa den nå som du har kappa skruene? de er jo støpt inn i vingen?????[/quote500kr, ja det er nok mulighet fordi jeg kappa de ikke helt inne, står en liten "stubbe" igjenn, men du må nok sikkert finne på en ekstra løsning på og feste den skikkelig men tror ikke det skal være så vanskelig
fredriko Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 hvor mye skal du ha for toppen? Hvor mye gir du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå