Gå til innhold

E34 m50 delebil/prosjekt selges


skisseper
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 525 -91 mod e34 med m50 motor som står og forfaller. Selger den til førstemann som kommer og henter den for 14.000kr. Diskuteres velvillig ved hurtig avgjørelse!!

Selges den som den står. Det er endel lakkskader og rust, lekker litt olje, trenger nye bremseskiver bak, generelle slitasjedeler som stag, foringer og dempere begynner å bli slitt. Interiøret er slitt. Viser 346000km på telleren.

Bilen starter og går helt fint, men er ikke EU-godkjent. Fristen gikk ut i slutten av juni

Det som følger med:

- Sportsseter

- sportsunderstell, senket 40/30

- takluke

- Ny clutch

- Nytt batteri

- 4stk 16" alu.felger

- Diff.sperre

Er det noe poeng å laste opp noen bilder? Den er generelt stygg og vil du ha den som prosjekt så må nok framskjermer og dører byttes ut, isåfall har jeg forresten skjermer og noen dører liggende. uten rust.

Bilen står på Frosta i Nord-Trøndelag

Ta kontakt på tlf 97691107 om du er intr.

Edit: har på et merkelig vis glemt å føre på at det er en 525. Retta opp nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rustarbeid på den. Du må nok regne med å bytte ut 3 dører, 2 framskjermer, sveise dørstokkene og litt sveising rundt lykter. Mye vinkelsliperjobb, sparkling og pussing seff :)

Jeg har begge skjermene liggende og 2 av dørene som trengs. Så om noen vil ha et prosjekt med rust så er ikke dette en dum bil. Har ikke oppdaget noe farlig rust, men om noen er kyndigere enn meg så kan de jo bare se på den selv og bedømme rusta så kan prisen diskuteres deretter.

Bilder får vente til den dagen jeg er der bilen er, men som sagt så er den stygg, og blir ikke penere av bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...