Atluz Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Da har eg endelig fått lagd meg en tråd om min første bil Den ble kjøpt inn oktober i fjord og trillet fint utav garasjen da eg fylte 18 i desember og fikk lappen Slik så den ut da eg kjøpte den : Litt info : - 96-mod - 2.0 l - Automatgir - Original M-Tech - Montrealblau - Delskinn - Lav km. stand (Per dags dato, 119 000 km.) - Originale sommer og vinterfelger Egne modifikasjoner: - Senk - Stabilisatorstag - Lakkert Kalipperne blå - Større felger (dimensjoner: 225/40.18 og 255/35.18 - Blå ventilhetter - Cupspoiler fremme - hvite blink bak (midlertidig) - Største obc (defekt) - Stereo som inkluderer Pioneer, JBL og MTX Eventuelle endringer i fremtiden : - Valsing - Proffsoting av vinduene - Vader interiør - Nytt sportsratt - Xenon - M3 GT-leppe - GT splitters - Bakrutesenker - Stromung eksos - M3 girkasse - GT spoiler? usikker på navn men vet hvilken eg vil ha Det som står ovenfor i eventuelle endringer er ting eg har lyst å få gjort, men min daglige økonomi gjør det ikkje lett for meg Bilen ser i dag slik ut : Bilder kommer til å rulle sakte men sikkert inn i tråden fremover. Ris og ros er bare kos Spørsmål blir besvart så godt eg kan Har dere tips til forbedringer er det bare til å hyle ut Og for all del, skvis gjerne ut din beste kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Nydelig flott E36 Sleng inn noen interiørbilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Kjempe flott !! Du må legge ut meir bilder av bilen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Så pen ut denne,men trenger vel å smøre inn sorte listene på front fangeren,virka som dem var litt matte.. Felgene lakkert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atluz Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 takk for kommentarer bilder kommer etterhvert når eg får tatt noen skapelige bilder. Har ikkje noe skapelig kamera å ta bilde med for tiden.. Listene har ikkje blitt smurt for eg har rett og slett ikkje hatt tid, men det skal ordnes til helgen. Felgene er lakkerte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Denne så pen ut, ja. Du får ta en skikkelig fotorunde og legge ut bildene etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Lurte litt på disse felgene og lakkering. Synes de ser litt "sota" ut. Akkurat den looken jeg er ute etter. Hvilke farge er det? Har du gjort det selv eller satt det bort? Hvis du har gjort det selv, har du en fremgangsmåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Meget pen bil du har her! Så veldig blank ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atluz Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Ja, lakken er ikkje så galen på bilen Angående felgene så er det forrige eier Weltzin som har lakkert de. Er visst brukt Biltema utbedringslakk De har i disse dager begynt å flasse litt.. Tenker å lakkere dem på nytt hvis de flasser for mye, men da i en annen farge for å få litt variasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå