heimkokt Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Har gått i innkjøp av en e36 325i - 91 mod Gått 250000km Omlakkert svart men har noen skader og feil i lakken ( skal fikses snarest) Feil som skal fikses: - Lakk feil/skader - El viduer - Liten rustboble - Bensin nivå måler i tank (kjøpt må bare gide og ned med tanken) Planer: - H&R Justerbart / vurderer KW - Shortshift - Toning av sidenviduer (kjøpt inn) - Rullegardin i bakrute (kjøpt inn) - Nytt sports skininnteriør - El viduer bak (kjøpt inn) - Nye felger - Tårnavstiver frame (montert) - Rensing av tepper - M3 speil - DVD skjermer i baksete - Grenrør Ting jeg er usikker på: - Frontleppe - Vader frontseter Midlertidig bilde:
heimkokt Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Da er bilen eu godkjent. Nye hovedlykter er bestilt, one block. - Har kjøpt: Tårnavstiver fram crom blinklys sotefilm Rullegardin Alpine frontsett Pioneer hovedenhet Det neste som står på lista: Nye dørtrekk Nye elheiser foran og elheiser bak
bimmer-fan Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Det blir spennende og følge med her, la bildene strømme inn!!
heimkokt Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Kan ta noen imorgen når jeg får grillen og luftinntakene montert. også når jeg får de nye lyktene
///Mysild Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 oneblock? off... du kommer fort til å bytte igjen dugg og stygg passform er en gjennganger på de...
heimkokt Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 men finner ikke noen blinklys som ser bra ut..
heimkokt Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 jeg må innrømme jeg er elendig med ett kamera Fikk montert luftinntak men grillen i fanger fikk jeg ikke til og sitte. Tårnavstiver og crompærer på siden og bak ble også montert.
MikaelR Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Monter bakrutesenk e36 sedan kler det godt å svarte "nyra"
heimkokt Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Ja har fundert litt på bakrutesenker eller spoiler. Blir bare en av delene så får se hva jeg går for. Svarte nyrer vil komme etterhvert..
///Mysild Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 men finner ikke noen blinklys som ser bra ut.. crystal smoke er fine... eller bare smoked...
heimkokt Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Men jeg har også ett problem med at festene som blinklysene ser ut til og være borte, de som er på sitter fast med strips. må ordne det før jeg kan vurdere 2 delt..
///Mysild Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 hehe... kjipt... bare å lime, og en god grunn til å handle små diskre øyelokk
heimkokt Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Da er de nye lyktene på, fikk kjøpt skikeli lim så nå skal netingen i fronten sitte skikkeli. Fikset også noen løse ledninger i tåkelysene så de virker.. Neste nå er vindu heisene. håper og få kjøpt nye heiser og dørpaneler ganske snart Holder også på og kjøpe inn svart dash og lyktesenkere. Så må jeg vente på og få solgt e28 min for og få mer kapital
heimkokt Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Har fått nye dørtrekk og ett svart dashbord som skal monteres. Holder på og fikse og bytte elheiser nå. Har også montert lyktesenkere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå