ChiP^ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Som overskriften sier så er jeg på jakt etter den Hvite koblingen til stor kjørecomputer E36. Noen som har dette liggende eller må jeg på BMW å hente? =)
Ay80 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Eller du kan gjøre som jeg gjorde. Ta en tur på et bilopphoggeri, stor sjanse for å finne en slik plugg der.
ChiP^ Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Eller du kan gjøre som jeg gjorde. Ta en tur på et bilopphoggeri, stor sjanse for å finne en slik plugg der. Vært å tittet uten hell desverre :/ Men kan vel ikke koste for mye hos BMW heller vel =)
ChiP^ Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Noen som vet om bilopphøgger i BERGEN som har noen bmw'er inne man kan plukke fra? De hadde ikke i Vestfold når jeg var der og ikke funnet no i bergen enda:P
snurresprett Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 kan bruke den svarte også, bare flytte pinnene på kontakten og burde vær nok av biler med liten OBC å plukke fra;) annet alternativ er pluggene som står på instrumentpanelet til som e28 passer, mulig du må klippe av litt. Er ikke låsing men sitter fast uansett, gjor det med hell på en bil for et par år siden.
ChiP^ Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 ok takker for tipset men tar meg en kjøretur rundt i bergen i morgen. og om jeg ikke finner noe tar jeg en tur opp på GS og på BMW, så må det vel bli en eller annen form for ordning, er jo greit å vite at kablene sitter og
ChiP^ Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 Fortsatt ute etter dette om noen har. GS hadde ikke, BMW hadde ikke og det var ingen huggere i nærheten her som lot folk plukke fra vrak :/
Scampi Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-18-B ... ccessories
Scampi Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Det er en kjapp mail det, så løser nok det seg Jeg har alltid fått vilja mi. Forøvrig står det lenger ned at kjøpere utenfor USA og Canada må ta ansvar for tollgebyrer osv.
ChiP^ Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 okei Du vet ikke hvor mye det kommer på ? =)
Scampi Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Det er ikke toll på bildeler, men moms. Men be de skrive på pakken at det er en gave og verdien er ca. 5 USD. Da sklir den lett gjennom og havner rett i posten.
Ay80 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Så forøvrig en bil med slike kontakter når jeg var på huggeriet nå i uka. Kan sikkert få tak i de til deg, men blir i såfall ikke før i slutten av neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå