Arverb Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 I natt ble felgene mine stjålet i Ølen i Rogaland Bilen var parket utenfor et bilverksted i Ølen. Parkerte bilen der kll 21.30 og felgene er forsvunnet mellom da og kl 09.00 i dag. Fant bilen på vedkubber. Rekner med de fleste her vet hvilke felger det er snakk om. Dekka er 225/35-18 foran og 255/35-18 bak Setter stor pris på om folk gir med beskjed viss de hører noe, får tilbud om og kjøpe osv. Tlf : 913 45 736
-Anders- Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Hvordan fikk de under jekken? Ble det skader på bilen eller? Uansett, utrolig kjipt. Håper du får dem igjen!
Arverb Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Hvordan fikk de under jekken? Ble det skader på bilen eller?Uansett, utrolig kjipt. Håper du får dem igjen! Har ikke peiling på hvordan dem fikk det til... Har ikke sett noen skader på bilen enda, men har ikkje sjekket under sideskjørtene og kanalene...
RoaldJ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Slike sjeldne felger blir nok dessverre ikke solgt i nærheten av hvor du bor hvertfall, (Haugalandet) da de er lette å gjenkjenne. men skal følge med. utrolig kjipt... tror jeg skal handle meg ett sett til med låsebolter
Arverb Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Takker Trenger den hjelpen eg kan få, så kan det være en veldig liten mulighet for at dem dukker opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå