bmw5251989 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hello. Kor mykje tåler ein orginal m50b25 motor ? kass komprisjons forhold e da i ein sånn motor ? ka må eg gjera viss eg skal ha turbo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Ingen som veit ? haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Søk på "M50 AND turbo" på teknisk,finner mye om emnet der... Edit: Las litt feil der hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 oki takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Ca. 10:1 komp. Bør senke komp. da skal den tåle 350Hk med et sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Min orginale har tålt 0,6 i lading i laaaaang tid nå. Bensintrykksregulator, orginale dyser og "turbochip" ca 270-80 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Min orginale har tålt 0,6 i lading i laaaaang tid nå. Bensintrykksregulator, orginale dyser og "turbochip" ca 270-80 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Alt kommer an på hvor skikkelig du gjør det. turbokvalitet, motorstyring, AFR, stand på motoren ellers osv, har mye å si. Jeg har ladet 1.5bar på en original M50B25 motor, kun med ny topp, ny toppakning og ARP bolter. Ikke kinaturbo dog. Dro ut 516nm og 333hk på 1.5bar ladetrykk fallende til 1.2 elns, med alt annet enn optimal chip... Men med skikkelig motorstyring så skal disse tåle oppimot 400hk. Rådene har jeg blitt fortalt av PPF at tåler 500hk, riktignok de som sitter på den motoren uten vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå