djheaven Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Hei, jeg har drevet å sett meg litt rundt på nette her, er på jakt etter komplett eksosanlegg. Men, jeg ble ikke helt klok her da, så jeg trenger litt hjelp her. Jeg ser etter som sagt et koplett sett, og ikke til alt for dyr penge. Nei, jeg vil ikke ha orginalt anlegg, men med litt mer lyd i seg. Og til en billigere penge. Så, hva kan det anbefalles? Gjerne legg til link til det som dere abefaller da Takk for hjelpen så langt..
Bmw_325i_ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 bygg selv da får du det som du vil ha det og trenger ikke bli så dyrt. bygde eksos på omegan min (2.5tds) samme motor som du har. kom vel på rundt 1500,- (3" turbo å 1lyddemper midt under) ble bra lyd å ikke for mye bråk.
djheaven Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Hehe, jeg er ikke så dyktig på å sveise da. Og, jeg har bare ikke tid/tolmodighet til å bygge selv. Så, jeg er av den typen som vil ha det ferdig
Bmw_325i_ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 kan bruke klemmer også da funker det. men du kan jo høre med svendsen eksos da. dem bygger jo anlegg sånn som du vil ha det. koster faktisk ikke all verden heller. ta å hør med dem dem har vel det derre tlf nr 800eksos (80035767)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå