Feldwebel Jensen Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null En kompis av meg kjøpte denne i dag. Hva mener dere? Hvordan er disse bilene å chip'e? Den virket bra i motor og gir, men trenger mye deler i for og bakstilling og en del annen rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 er vel litt å hente på chip, men de er rimelig late de motorene der. 90 hk originalt, kan vel få 120 hvs man er veldig heldig med chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 men det var ikke noe å si på prisen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 motor lever jo 150k til om ikke mer. bare å kjøre. ser jeg ikke får mye for min om dagen hehe. har powerboks til denne om det er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 grei bil det da, kast potta iaf! ellers bør den senkes mer foran, og opp mer bak, sitter på ræva... interiørmessig, hmmm, ikke mye glad i den fargen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Fargen osv er det ikke noe å gjøre med. Det er justerbart senkesett på den, så den skal opp noen cm hvertfall. Jeg trodde den skulle være slappere, selger mener at det er montert fabrikkny motor til 34.000kr så den bør vel holde en stund til. Litt rart at den gamle motoren pajet på bare 160.000km... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå