Gå til innhold

Elektrisk cab som ikke virker..?


bmw_3
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke lenge sia jeg kjøpte meg en bmw cab 3-serie.

Forrige eier hadde den inne på fler verksteder men ingen fant ut hva det var som var feil. Men ingen "som jeg vet" var et BMW verksted. Så jeg lurer på om noen har samme feil og hva det evnt kan være? Har hørt snakk om jordfeil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36. Har prøvd å sett litt fort. Men eneste jeg kan komme på er egentli at det kan være brudd i noe slags ledning en plass... at verkstedene rett og slett ikke sjekket ledningene ordentlig... viduet på førersiden kan plutserli også begynne og gå opp å ned. "når man lukker døra går vinduet automatisk litt opp for at det skal tettes, og det lille stykket står det og går opp og ned.. er et irriterende problem og vil finne ut av det. samme med cabben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med vinduet er den micro bryteren i dørlåsen. ellers er det meget sansynlig de små bryterene som sitter rundt og sier fra at alt er lukket og i orden for åpning av cab som har erket til.. det sitter en i trunk, en pr side av cab bak,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. men er det mulig og få ordnet det me cabbem på noe slags vis?

Noen sosm har gjort det?

så klart det er mulig og ordne det. men det er jo umulig og gi deg et eksakt svar på hva som er galt. er jo masse som kan vere feil. hjernen, motoren, ledningsbrudd, brytere +++ du må bare ut og måle deg frem til hva det kan vere. fordel om du kann og bruke et måleinstrument. begyn med det enkle. sjekk bryter til bagarsjeluken, så brytere i taket osv osv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...