powerfulglenn Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hei! nå begynner snart prosjektet mitt. og jeg skal ha en m50b20 motor inn i en e30 320i 87 mod. Men åssen girkasse passer da? kan jeg bruke den girkasse som står på den 320i?eller må jeg bruke en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Tror du må bruke kassa fra 5`rn. evt bytte over cluch huset fra den andre kassa. er forskjell på bolt sirkel, om jeg ikke husker heeeeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Tror du må bruke kassa fra 5`rn. evt bytte over cluch huset fra den andre kassa. er forskjell på bolt sirkel, om jeg ikke husker heeeeelt feilOk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Nå aner ikkje eg kossen det bør gjøres i en e30, men eg bruker iallefall min m20 girkasse på min m50 motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå