Espen.Gull Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Motorrommet på min 2002 bmw 320i begynner å bli bra møkkete. er det noen som vet om det er "trygt" å bruke høytrykk og evt. avfettning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor e46 Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Heisann. Har e46 320 selv. Ingen problemer å ta motorvask på dem, bare pass på å kjør motoren skikkelig varm etterpå! selv bruker jeg kunn hageslange men skal ikke være noe problem hvis du er litt forsiktig, stå litt unna når du spyler. kan gjerne gå over med en blåsepistol hvis du har tilgang på det. Mvh Torstein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///stian Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 jeg brukte såpe og hageslage. Ville ikke brukt blåsepistol, men det er min mening pga for gjort å blåse vann inn i kontakter osv. Du kan også bruke WD40 og en fille, det funker som regel det:) Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 bare å spyle på så mye du vil... så lenge du ikke kjører volvo 850 4syl,5syl.6syl. eller nissan 200sx, da må fordeler og coil blåses helt tørt etterpå eller så starter ikke disse igjen. kontakter har beskytelse så disse trenger det ikke vann imellom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen.Gull Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 Takk for svar:) da blir motoren regn i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts