rommis Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Har et problem med sentrallåsen på min E39, og lurer på om noen har vært borti samme problem.. Når jeg låser/låser opp bilen så vil ikke den ene bakdøren følge med - dette kom og gikk litt til å begynne med, men har kuttet helt ut nå.. Noen som har noen ide om hva det kan komme av???
rommis Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Lurte på det, men litt rart at den kom og gikk mens døren sto i akkurat samme posisjon....
Erik S. Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Er rart med det. Jeg hadde brudd i en ledning til viskeren bak og der varierte det også om den virket eller ikke selv om jeg ikke rørte på luken. Kan jo også være motoren til låsen som er gåen, eller låsepinnen som har hoppet utav.
bjalle Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Slitte sentrallås motorer kommer som regel på bakdører først.hadde samme symtom som deg og byttet låsemotorer bak,så ble den bra igjen.prøv først en synkronisering av låsene,vri nøkkel i førerdør med klokkatil det stopper og hold i 30 sekunder,hjelper ikke det må du bytte låser går greit når dørtrekket er av,litt trangt å få av stang til låsepinne og diverse men husk bare hvordan ting satt før du bytter.(dårlig batteri kan også lage problem med sentrallås)
ogis Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 tar opp igjen denn.. fikk du ordnet det? jeg har samme problemet på min, først ville ikke sentralåsen låse eller åpne venstre bakdør, så etter noen dager vil ikke låsen virke manuelt en gang noen som har vert borti dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå