LarsGøran Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Bagasjeluka mi vil ikke åpne seg hvis jeg bruker håndtaket på luka, men åpner seg når jeg trykker på nøkkelen. Noen som vet? Mvh LarsGøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hvilken årsmodell er bilen.? Er den før 2002, er det mest sannsynlig mikrobryteren som ligger innenfor knappen.. Den koster 250 kroner ca... Viss det er en senere modell tror jeg kanskje en må bytte en litt større del... Litt usikker, men om du har serienummer, kan du sjekke på www.realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Okey, så at du har en 2004 nå.... Ser ut til at det er microswitch på disse også.. Sikkert bare å stikke innom en bmw forhandler å spør om du kan erstatte microswitch på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmer Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hadde samme problem som du beskriver. Demonter det lille bakstykket som skiltlys og bryter sitter på ( 4 skruer ) Kontroller pluggen/kontakten som sitter innenfor for fuktighet. Gjerne ta pluggen fra hverandre og rengjør denne med noe rensespray ( 2-26 elektronikkrens) Dette var årsaken til mitt problem. Vær forsiktig hvis du bruker en steamer ved rengjøring, ikke rett strålen mot dette punktet på din X5. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Takktakk! Skal stikke innom og høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Tusen takk elmer! Føler meg litt skyldig nå, vet at jeg spylte godt under der ved siste vask. Skal skru opp og sjekke! Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Tusen takk elmer!Føler meg litt skyldig nå, vet at jeg spylte godt under der ved siste vask. Skal skru opp og sjekke! Takk igjen! Må ikke være så nøye med bilvasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hehe, jeg skjønner detta her Har akkurat fått inn en liten i huset her, så blir ikke mye tid til bil om dagen, blir stort sett bare brukt til kjøring, hehe ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, jeg skjønner detta her Har akkurat fått inn en liten i huset her, så blir ikke mye tid til bil om dagen, blir stort sett bare brukt til kjøring, hehe ;=) Gratulerer gratulerer! Det er stas! Hvordan synes du plassen til barnevogn osv er på denne kontra E61 du hadde før? Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, nå som vi hadde det så hyggelig her! Klart at det er mindre plass, men den sluker en stor duo vogn med baggen, pluss at det er plass til litt annet, men E61 var større gitt... LarsGøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, nå som vi hadde det så hyggelig her!Klart at det er mindre plass, men den sluker en stor duo vogn med baggen, pluss at det er plass til litt annet, men E61 var større gitt... LarsGøran Heheh! Jaja, får du plass til det viktigste, så er vel resten detaljer Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå