Arild G. Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Vurderer å selge en orginal Alpina frontspoiler til E30. Passer til 87mod og eldre (og muligens cab fram til 1990 ) Selges for 2000kr eller høystbydende. (forbeholder meg retten til å selge til kjøpere som kan hente, selv om vedkommende ikke har høyeste bud) har vert nedi med fronten så den begynnte å sprekke litt. har forsterket på baksiden med glassfiber som dere ser på siste bildet.
dagis Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 byr dei 1200 for fonten. men den må sendes til vest agder
Davidsm3 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Dette er er Spoilere som koster mye Org.! hadde jeg hatt bil å hatt det på ,hadde jeg ikkje stusset!
Arild G. Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 har fått bud på 1500+frakt på pm. men går nå og vurderer å selge hele bilen (den på øverste bildet) og da er jo bilen litt mer attraktiv om det kan følge med en alpina front. så jeg selger ikke spoilern til under prisantydning enda hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå