Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er ganske ny med bilmekking, har en treig 518i og det er nå så, greit nok. Men kunne tenkt meg litt mer lyd, eller vertfall litt penere syn i motorrommet, så da tenkte jeg å sette i et powerfilter, men vil det være plass til det nedi der egentlig ??

Er jo en svær luftmengdemåler, skal filteret settes utpå den, som org. filteret?

Noe jeg må passe på? Noen overganger, etc. jeg trenger?

Mvh Anders

Skrevet

Kjøp kvalitets filter. k&n, green filter, sbfilters, etc.

ikke kjøp billige papir filter biltema style.

GS bildeler, koed.no, ebay, kollevold.no

mekonomen, meca, bilexstra,sbfilters.com, etc

blir for opp mot en tusing for filte og overgang ink frakt.

KN Performance kit www528 NOK 1.083,751 skal være til 318i m43 men passer sikert til din bil også.

Har kjøpt en del S&B filter, fyker di

rb1xpjlc0wyktk1j3pgd.jpg

K&N også

5arhovmu72otnb82qo88.jpg

Skrevet

K & N koster noen kroner, men er en grunn til det :) er kvalitet å holder leeengee.. kjøpte K & N filter for 3år siden. kun vært renset og oljet inn med dette rense kittet dems. like bra :) betalte vel 1500,- for filteret..

men en mellomting blir vel jamex som dem selger på bilxtra. koster rundt 300,- og det adapteret som er nevnt over, selges på biltema for 80,- eller noe. så det er en enkel og billig løsning :) ett par kamerater av meg har prøvd det å funker ok. hørt flere papirutgaver av div jalla konfilter som faktisk har tatt fyr..

Skrevet

Høres ut som jeg skal sjekke bilxtra da isåfall.

Men Som jeg lurte på over, de K Racing filtrene på GS. De som er konfilter med "plastikk" utpå, hvordan er de?

Kan ikke si jeg kommer til å avgjøre hvilket jeg filter jeg kjøper med å tenke om det virke brannfarlig ><

Skrevet
Det jeg kjøpte på biltema er ikke papir hvertfall:P

og åssen skal det kunne ta fyr?? da må du jo få feiltenning som slår ut i innsuget da:P

noe sånt ja :lol: så filteret selv å må si jeg fikk litt sjokk når jeg så det. var ett sånt billig filter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...