Perfero Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hei. Er ganske ny med bilmekking, har en treig 518i og det er nå så, greit nok. Men kunne tenkt meg litt mer lyd, eller vertfall litt penere syn i motorrommet, så da tenkte jeg å sette i et powerfilter, men vil det være plass til det nedi der egentlig ?? Er jo en svær luftmengdemåler, skal filteret settes utpå den, som org. filteret? Noe jeg må passe på? Noen overganger, etc. jeg trenger? Mvh Anders
takaasen Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 hvist du skal ha mer lyd, må det moteres et confilter, du trenger en overgangs flens til LMM.
Perfero Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Hvor får jeg tak i korrekt overgang ? Eller fåes det kjøpt sett med alt du trenger?
GiljeN Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 gsbildeler.no og koed har vell overgang får og kjøpt overgang på biltema
aottesen Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Du kan sage til orginal-branketten også, slik at confilter passer rett på LMM
Perfero Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Noen som har et filter å anbefale? De K-Racing filtrene på GS, er de noe ? Det billigste der, til 279, elns, hvordan er det?
takaasen Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Kjøp kvalitets filter. k&n, green filter, sbfilters, etc. ikke kjøp billige papir filter biltema style. GS bildeler, koed.no, ebay, kollevold.no mekonomen, meca, bilexstra,sbfilters.com, etc blir for opp mot en tusing for filte og overgang ink frakt. KN Performance kit www528 NOK 1.083,751 skal være til 318i m43 men passer sikert til din bil også. Har kjøpt en del S&B filter, fyker di K&N også
Perfero Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Huff, synes 1000 spenn var litt mye ... Er ikke så full i penger, er fattig student Finnes det noe litt imellom?
Bmw_325i_ Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 K & N koster noen kroner, men er en grunn til det er kvalitet å holder leeengee.. kjøpte K & N filter for 3år siden. kun vært renset og oljet inn med dette rense kittet dems. like bra betalte vel 1500,- for filteret.. men en mellomting blir vel jamex som dem selger på bilxtra. koster rundt 300,- og det adapteret som er nevnt over, selges på biltema for 80,- eller noe. så det er en enkel og billig løsning ett par kamerater av meg har prøvd det å funker ok. hørt flere papirutgaver av div jalla konfilter som faktisk har tatt fyr..
Racingdude Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Det jeg kjøpte på biltema er ikke papir hvertfall:P og åssen skal det kunne ta fyr?? da må du jo få feiltenning som slår ut i innsuget da:P
Perfero Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Høres ut som jeg skal sjekke bilxtra da isåfall. Men Som jeg lurte på over, de K Racing filtrene på GS. De som er konfilter med "plastikk" utpå, hvordan er de? Kan ikke si jeg kommer til å avgjøre hvilket jeg filter jeg kjøper med å tenke om det virke brannfarlig ><
Bmw_325i_ Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Det jeg kjøpte på biltema er ikke papir hvertfall:Pog åssen skal det kunne ta fyr?? da må du jo få feiltenning som slår ut i innsuget da:P noe sånt ja så filteret selv å må si jeg fikk litt sjokk når jeg så det. var ett sånt billig filter.
Racingdude Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Kjører biltema filter på begge bilene mine:P funker bra det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå