sondred Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Selger motoren min da jeg har planer om større motor i løpet av vinteren:) motoren er en 92md m50b25, med en km stand på ca 230 000. har kun brukt motoren selv i litt over en mnd, men fungerte fint så lenge jeg brukte den. den brukte litt olje, men sånn det ser ut, er det toppdeksel pakningen som må byttes. Hvertfall det jeg har fått beskjed om:) ingen tikking eller ulyd i den. kom med bud.
Torgis Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 følger med gir kasse og el nett? pris hadde du tenkt deg for alt?
sondred Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 er komplett ja, med lmm, girkasse å komplett ledningsnett. non vanos.
sondred Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 står d noe bud her??? nei, så da betyr det selvfølgelig bud da. er ikke noe vits med skambud, da jeg ikke må selge den. men kommer noen med en ok pris, så er det bare å hente den:) Gidder ikke sende forresten:) motoren må hentes i skien.
AlXz Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Står den i bil? Kan den prøves? Hjerne er også med?
sondred Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 motor er desverre tatt ut, da bilen sto i en 316, biltilsynet likte ikke helt det:P men fungerte helt strålende så lenge jeg brukte den:) er selvfølgelig med hjerne, komplett er komplett:) er ikke så dum at jeg selger en bra motor i deler desverre:) men har ikke fått stort med bud, så gir du et bud, så kan det faktisk hende du får hele motoren da vettu;)
sondred Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 bump:) motoren går billig vis den hentes før fredag ettermiddag, da jeg skal på en liten ferie som det sikkert hadde vært greit å hatt md seg noen ekstra kroner:)
Elliott Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 vet ikke hva folk betaler for slike motorer, så vist du hadde en prisantydning hadde vært fint:) Mats
sondred Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 Bump, motor skal vekk i dag! første man med 6000? 5000 kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå