Gå til innhold

Beivakongens m3 e36


 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut dette 8)

Hvor mye måtte du gi for pss9 kitt'et (kun settet) ?

skal justeringa bak sitte nede? alle andre set jeg har sett til e36 så sitter dem oppe

Er vel både pluss og minus med det, mye enklere å komme til for justering men det står dog også litt mer utsatt til for skade/slitasje.

Men pss9 er gjennomprøvde kitt og tror nok fordelen her er langt større enn ulempen :)

En annen ting er jo at de da kan bruke opp/ned teknologien sin bak også når demperen snu's som her. I bilsteins b6/b8 serie er det (i allefall til e36) kun forran de benytter seg av opp/ned teknologien, mens her i pss9 kittet har bakdemperene fått det også. Om man skulle benyttet opp/ned teknologi bak også uten å snu hele demperen (som her i pss9 kitt'et) måtte de brukt samme løsning som det pss9/b6/b8 har forran og det ville gitt tyngre dempere, som jo er ett minus.

Kjøpte det av en her inne for en meget fin pris;) Men går vell for 17600kr på kampanje hos GS nå kontra 22000kr til normalt :wae:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte det av en her inne for en meget fin pris;) Men går vell for 17600kr på kampanje hos GS nå kontra 22000kr til normalt :wae:

Ok :)

Stivt priset ja, men man får nok hva man betaler for ;)

btw, ang montering av høydejusteringa bak så har du nok montert riktig.

Denne DIY'en bekrefter det http://home.comcast.net/~matthew.c.smit ... /index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
så jo bra ut dette :) liker blå fargen veldig godt! skikkelig pen bil det er blitt :)

OT: men hva skjer med han lørri'n som ligger foran bilen? tar han bilder eller noe :S?

Han derre lørrin fremmom bilen er nok meg det,sjekker bare gitteret i fangeren som så løst ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut nå ja, men syns den skulle ha vært lavere bak :)

Tja,kansje en smule så den hadde vært 100% samme som forran men MYE bedre me litt høyere bak enn omvent;)

Må også valse litt mere bak viss jeg skal ha den lavere bak men nå får det være som det er de siste dagene før jeg drar på jobb igjen så jeg får kost meg litt me den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Noen nye bilder eller noe nytt :)?

Jo da,har montert GS-performance Stødemperlager bak i dag da jeg så de gammle var gåen da jeg monterte coiloversen, og hevet den noen mm bak.

Har fått tak i en brukt lmm som jeg håper kommer i morgen,sånn som bilen er nå så fjusker den litt på tomgang og på lavt turtall. Har også kjøpt ny lambdasonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambdasonden som kom var selvsagt "feil" til den andra siden men bestilte rett type tvert så den kommer vell over helga. LMM skal nå være i postkassen når som helst nå.

Begynte og ble nesten ferdig med å bytte intereør i kveld,har bare dørsidene og midtarmleendet igjen nå.

Er det nødvendig og bytte hele midtkonsollen eller går det ann og bytte bare selve "toppen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint å bytte bare toppen. Må ha av det lille dekselet foran "klumpen" som armlenet sitter på, så kan du ta av dekselet bak, sprette utav pluggene som selve puten er hengslet i, og så er det bare å bytte pute og sette alt på plass igjen. Trenger ikke skru utav en eneste skrue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta interiør enda da? får bare komme hit med det, skulle gjerne hatt GT interiør og lakkert bilen min i BRG :)

Ja det er bytta men pga alkoholinntak i går kveld har jeg ikke kommet meg ut og byttet armlene og tatt bilde enda :drink:

Bare å ta me noen skattekr å komme å hente det du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...