Hesleskaug Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ville bare informere alle bilelsker som meg selv at jeg og noen kamerater startet nettside for ikke lenge siden som vil omfatte bil og motor. Regelen er at vi skal ha ut minst en video/podcast i uka. Vi er på ingen måte profesjonelle, men vi syns det var på tide med et norsk nettsted for dette. Så da prøvde vi så godt vi kunne. Nå dette første året har det blitt veldig mye "trailer" lignende videoer. Men vi lærer for hver gang vi er ute å filmer. Noen ganger blir det også litt "artsy" med ikke alt for mye motorlyd. Men vi må prøve oss på litt forskjellig. Håper at vi kan underholde dere litt. Og at vi får noen faste besøkende som kommentere og bidra på siden: AUTOBLOGGEN Vår siste video denne uken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Synes det var veldig bra! Skal kikke litt på autobloggen.net jeg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Takk for det. Er ikke skrevet i stein at det er kun vi som skal drive med det. Så kom med forslag eller bidra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå