Magg0 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hei alle, Jeg har en 3 x 12" SPL bass og trenger forsterker til denne. Info til basskassa: 1100w peak 600w rms dobbelt spola 2ohm 4 minus 4 pluss på hver basser. Jeg har ikke mye peiling på watt, anlegg eller ohm men fått tips om at det er rms jeg bør konsentrere meg om når det gjelder valg av forsterker. Forsterkeren jeg har sett på er denne ifra finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18089392 (Info ifra FINN:) MDS fanatic power fd-1500 Dette er en 1500 watt @ 4 ohm 3 x 40 amp sikringer Kan den drive basserne mine uten problemer? og hvordan er det MDS og kvalitet / troverdighet når det gjelder watt? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 600 rms totalt? eller på hvert element? viss d er totalt ville jeg muligens gått for denne... MDS er vel et svensk merke? har bare hørt positive ting om det... så er bra. mulig du må ha kondensator også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå