axor Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Legger ut bilen min for salg, dette er en bil som jeg kjøpte mai 2 år siden, har bytta calippere foran, bygd om til elektriske vinduer fremme, byttet til seter med armlene, Satt inn tåkelys. Nye dekk bak. I tillegg så følger det med en komplett m50b25motor i deler (samme som står i) jeg hadde tenkte å bygge turbo inn i den, men da jeg ikke lengre har tid og/eller mulighet til dette selger jeg den til noen som vil ha litt mer nytte av bilen. Følger også med bakrutesenker og øyeskygger foran, en ekstra abs enhet, 4 ekstra ruter, el.vindusheis bak, kupefilter, foringer til giroverføringen, ny hardyskive mm. Bilen sklei gjennom eu-kontrollen med 0 feil i begynnelsen av april 09- så er godkjent til april 2011 Bilen trenger lakk, bulket på ene framskjerm, følger med en uten bulk Har også en bulk i høyre bakskjerm og sprukket baklykt Selges for 15000uten motor og 17000 med motor og sub. Ring om det er noe mer du lurer på Km stand : 278000 Pris er diskuterbar.. tlf nr : 90956537 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Har du noen bedre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 jada driver og laster inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg