Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med dørene, spesielt førersiden. Når døren lukkes spretter den på en måte tilbake. Vanskelig og forklare. Har lagt ved noen bilder av delen i døra som jeg tror er feilen. Er det vanlig at denne delen blir slitt? Noen som har erfaringer med å skifte delen? Pris osv..

Takker for all hjelp!

uaawkx7w2lxd02us7rv5.jpg

9ut1v66bbcx60ypdpe50.jpg

Skrevet
Vet ikke helt helt hva det kan være, men jeg har to helt nye låsekasser liggende som du kan få kjøpt billig.

Mulig det er interessant! Hvor mye skal du ha for låsekassene?

Skrevet

Har samme problem med min E34, så hadde vært greit å vite om det er låsekassen som er problemet. Noen som har peiling?

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det noen andre som har hatt problemer med dette, og funnet en løsning? Døren vil ikke alltid "gå i lås" når den lukkes.

Vurderer å skifte låsekassene, som sikkert er en stor jobb..

Skrevet

jeg har samme problemet på min, trodde det var festebraketten i dørkarmen men viser seg og være låsekassa mi.. prøvd å smøre den godt opp osv. men virker sånn av og til og det er jævli irriterende!

Skrevet

På min E34 bytta jeg låsekassa, en jobb som var gjort på en liten halvtime. Enkel jobb på E34, så hvis E36 er lik bør det gå greit å bytte.

• 3 weeks later...
Skrevet

Oppdaterer denne tråden jeg..Har nå handlet og skiftet låsekasser på begge dørene. Kan ikke bli mer fornøyd med resultatet :) Deilig å sette seg inn i bilen uten å irritere seg over dørene;p

Var egentlig en ganske grei jobb, men tok litt tid. Ny låsekasse:

c50u8p3cq32xjfkoml7n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...