doffa Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 som teksten sier har ett 88 M3 karross som jeg skal selge, tiden strekker ikke til nå som jeg har fått en liten tasse. Dette er en dansk bil. dette er ett perfekte gatebil/bane karrosseri det er ikke fjør bein å foran. men travers og diff er bake. Karrossen har litt rust men ikke på alvorlige plasser ikke noe hokus pokkus får å få det strøkent. Følger med dersbord midtkonsoll og grått teppe noe som ikke var med da jeg handlet karossen i sommer BUD skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 60 lapper for utenlansk karoserri uten motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 60 lapper for utenlansk karoserri uten motor ? ja uten motor. genialt til bane bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Nok en gang. Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 er potensiell kjøper jeg, hvis han selger bakskjerma for 4lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Er du interessert i hel E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Er du interessert i hel E30? åssen e30 er det du har da? bilder? ska få lagt ut bilder av mitt karross i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hvordan farge, og hvor står denne og er den kun momset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 bilen er diamant sort. den står i ålesund. bilen ble tatt inn som dele bil. så derfor kun momset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 BAIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 speedbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå