BMW318TDS96 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Når jeg kjører i f.eks 80 og ligger der så kjenner jeg bilen ligger og jager Noen som vet hva dette kan komme av Motoren er en m43 med manuell kasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 var samme med meg. trodde det var luftfilter. byttet det. samme greia. byttet insugsbelgen. samme probleme. begynte å se om coilane var gåen. det var de ikke. så jeg skulle sjekke pluggane. men når jeg skulle dra av hettene på sylinder 1 å 2 så var hettene nesten ikke på. sjekk dette, det kan jo også være bensinpumpa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW318TDS96 Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Har sjekket plugger og ledninger var ikke det bensin pumpe men vet ikke evt hvordan jeg skulle sjekke den Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianly Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 er ikke helt sikker selv. men hvis du løfter på baksete puta. så finner du et lokk ligignende objekt. u ser skru løst det. å se om du ser pumpa. mål eventuelt spenning? kan være jeg tar feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts