McIver Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Må bytte casterforinger på min E46 touring! Er dette vanskelig å gjøre selv?? Er sånn passe flink til å mekke;) Er det mye styr med justering, moment osv? Eller er det bare å skru opp, bytte foringer og dra til boltene?? Kan det være nødvendig med noe slags presse for å få gjort jobben?? Takk til alle fornuftige innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 du tenker på bakre bærearms foringen? er det jeg kaller dæm.. nei du trnger ikke spesial verktøy. bruk en knivtæsj trur æ d hete så skrur du ut foringene så sprayer du zalo vann på di nye så slår du disse inn med en klubbe dette tar 10-15min på bukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McIver Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Tror det er de foringene ja, har forstått det slik! Tror nok jeg skal få til detta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå