e34ose Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Trenger en mellomaksling til en m30b35 motor med manuel gir for og bli ferdig med ombyggingen! noen som har en liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har fra en bil med automat gir, men usikker på om den passer? Men tror faktisk det er samme. Visst du tar lengda på den du har så skal jeg finne ut om den er like lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 er forskjellig flens på de... vet ikke om noen andre som har vel? trenger bare denne, så kan jeg begyne og bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 er forskjellig flens på de... vet ikke om noen andre som har vel?trenger bare denne, så kan jeg begyne og bygge om Nei da vet ikke jeg om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 noen andre som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 det er vel koplingen på diffen, er det ikke? men jeg tror det er lengden på akslingensom vil være problemet, siden en automatgirkasse som regel er lenger enn en manuellgirkasse, så tror jeg at den til autkassa vil være for kort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 nei det er selvfølgelig koblingen til girkassen. Mål hvor lang den skal være så skal jeg måle den jeg har Men er vel kun 3 fester på den til manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 den der er til automat og manuell har ikke kryss men hardykobling. du trenger en fra e34 manuell m30 for riktig lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 jeg har en slik, men den er til e23, men da har du flensen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå