sune Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 HAR en bmw 520i e39 99mod som jeg har bytta 1 abs sensor til..men virker ikke enda..sensor til fartsmåler,cruse controll, er og defekte..men jeg begynner og lure på om computeren i bilen er ødelagt siden disse sensorene gikk på samme tid?? er det en hjerne\computer som kan være ødelagt? evetuelt vet noen hva sånt koster? kjenner dere noen som kan ha noe sånt til salgs?
Tam Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Sensorene går ofte på disse. Du kan ohme dem for å se om de er hele dersom du ikke har tilgang til diagnose avlesning. ABS sensor på venstre bakhjul styrer speedometer. Uten denne har du heller ikke cruise control som fungerer. ASC osv virker heller ikke med en defekt abs sensor.
Happydori Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Hvis ABS-sensorer er sliten, kan den fortsatt gi noe signaler? ABS-lampen min lyser ikke, men speedometer og km-telleren gir helt feil tall! Viser at man kjører 5-8 ganger fortere enn man egentlig gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå