OverKill Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 -Facelift m20b25 motor komplett, men delvis demontert. Kat. stempler på denne så det er bare og lade på disse. Toppen ser overhalt ut for ikke lenge siden, men må byttes tetninger pga den har stått en stund og sannsynligvis planes. Nye rådelager, ny reg. reim og nytt strammehjul. -Switzer Replica Turbo, bra sak uten slakk. -Intercooler, rørpakke og dumpventil, delvis nytt. -M5 dyser 380 cc, som nye. -Grenrør. -730i LMM. -12:9 bolter til toppen. -Blindplugg til overtrykksventil for høyere oljetrykk. -Sachs clutch, nesten ny. Følger diverse annet med motorn som el. nett, følere, girkasse, o.s.v. GI BUD, OG INGEN SKAMBUD TAKK !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Halla, mylig at du har en olje nivå føler til m20b25 og ett m20b25 jeg kunne kjøpt?? Blire ikke turbo på deg? Har ikke et ledningsnett jeg kan kjøpe noen kontakter av i tilleg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Halla, mylig at du har en olje nivå føler til m20b25 og ett m20b25 jeg kunne kjøpt?? Blire ikke turbo på deg? Har ikke et ledningsnett jeg kan kjøpe noen kontakter av i tilleg? Har oljenivåføler, men har kun ett helt ledningsnett og det vil jeg selge komplett. Blir nok ikke noe turbomotor, såfremt jeg ikke får solgt det her da må jeg bare bygge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Oppdatert m/bilder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 B-U-M-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 m20b25 gass spjell? pris på føleren og spjell isåfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 m20b25 gass spjell? pris på føleren og spjell isåfall Hvis jeg skal selge dette i deler må jeg selge unna større ting føre jeg eventuelt selger sånt noe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 B-U-M-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 bud: 5000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 bud: 5000 Vil ha litt mer enn det, tenkte 8 tusen og da følger det med masse ekstra motordeler i tillegg til komplett motor/gir og turbo-delene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Tenkte bare å hjelpe deg i gang jeg;) om du aksepterer budet eller ikke;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 SOLGT... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts