Kajmer Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 så en råå e90 idag, hadde svarte felger å var senket, tror det stå alpina D3 baki..noen har som eier den ?
Hawkon88 Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 denne har vært diskutert før, leit litt på forumet så finner du den nok. men nå har no du en slik bil utifra hvilket kjøretøy du har opplyst å eie?
Rovderacing Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Snakket med han som eiger den idag. Han var ifra Karmøy og var besøk med sønnen som går på skule på Sjøholt trur eg det var. En veldig fin bil, med NYDELIG farge
Kajmer Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Snakket med han som eiger den idag.Han var ifra Karmøy og var besøk med sønnen som går på skule på Sjøholt trur eg det var. En veldig fin bil, med NYDELIG farge noen som har bilder av den? må virkelig si at det var veldig fin farge på den.
Kajmer Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 denne har vært diskutert før, leit litt på forumet så finner du den nok. men nå har no du en slik bil utifra hvilket kjøretøy du har opplyst å eie? Finner den ikke jeg eier samme type bil,men han hadde råere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå